بارانمبارانم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولوی ناز من

40 روز گذشت

1392/4/26 18:37
نویسنده : بهار
340 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم 43 روزه که شدی چراغ خونه گرم و عاشقانمون

تو این مدت انقدر بهت وابسته شدم که حتی وقتی خوابی هم دلم واست تنگ میشه گلم

وقتی واسم میخندی وقتی بی دلیل زل میزنی تو چشامو دوست نداری نگاتو ازم ور داری  زیباترین لحظه اس برام.............

حتی اگه اون روز تا صبح به پات نشستم و حسابی بیخواب وکلافم  یه نگاه تو صبرو تحمل یه شب دیگه بیخوابی و و بیقراریاتو بهم میده گلکم

واقعا نمیدونم خدارو چطور بابت تو که شدی قلب من تو که نفست به نفس من بنده شکر کنم که شایسته مهربونی و بخشندگیاش باشه

ولی ساده میگم خدایاااااااااااااااااااا شکرت

عسلم روز 40 با مامانی بردیمت حموم و حسابی شستیمت و توام حسابی اروم بودی لذت میبردی و بعدش حسابی خوابیدی

اینم یه عکس ناز نازی از چهلمین روز بارانم

دوست دارم بارانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)