بارانمبارانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

فرشته کوچولوی ناز من

یازده ماهگی دختر کوچولوی من

1393/3/1 21:02
نویسنده : بهار
710 بازدید
اشتراک گذاری
دختر قشنگم یازده ماهه شد فقط یکماه با یکساله شدن فاصله داره عزیز دلم شیرینکم مبلا رو میگیری و راه میری و دیروز هم واسه اولین بار با ترس لزر خودت وایسادی و چقد خوشحال شده بودی و در همون حال میرقصیدی خودتو موش میکنی و وانواع و اقسام رقصا رو انجام میدی دالی میکنی ادای منو درمیاری خلاصه شیطونیات زیاده درگیر کارای تولدتم جیگرم به همین خاطر دیر امدیم انشالا با عکسای خوشگل و مامانی چند هفته دیگه میام دوستت دارم دیونه وار
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ژاله مامان آیدl
1 خرداد 93 22:47
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
nazanin
2 خرداد 93 0:43
خوشحال میشیم اگه بهمون سر بزنید.
آرمیتا
13 خرداد 93 9:37
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
مامانی
13 خرداد 93 13:00
سلام باران خانوم خوشگل و ناز یک سالگیت مبارک