بارانمبارانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی ناز من

تولدت مبارک

1393/3/18 19:01
نویسنده : بهار
390 بازدید
اشتراک گذاری
تولد یکسالگیت مامانی وای که چه زود گذشت مثل یه خواب کوتاه یکسال با تمام سختیاش و خستگیاش ولی پر از لذت و احساسهای مادارنه گذشت و چقدرررر شیرین بود مامان جون تو این یکسال فشار شدیدی رو تحمل کردم چون خیلی تنها بودم ولی همش با یه خنده و شیطنت تو تبدیل به قشنگترین سال عمرم شد. نفسم بهترینا رو برات ارزو میکنم و امیدوارم همیشه سلامت و خندون باشی و اما....... تولد دخترم از عید درگیر کارای تولدت بودم واز 10 مونده به تولدت رسما سرم شلوغ بود چون بازم تنها بودم میخواستم واسه دخملم یه تولد خوشگل بگیرم و این شد که یه تم خوشگل سفارش دادم و تمام غذا و دسرهارو خودم درست کردمو البته دست زن عمو هم درد نکنه که خیلی کمکون کرد و مخصوصا تو درست کردن غذا و لباسات و کلی ایدهای قشنگ خلاصه حدودا 35نفر دعوت کردیم و عصرونه هم الویه و کشک بادمجون و چند نوع ژله با پاپ کرن و سیخ میوه و... خیلی استرس داشتم که همه چی عالی باشه که خدارو شکر همون شد وهمه راضی بودن تمت مینی موس بود با عددیک که همه تزینات الویه و در و دیوارکیکت مینی موس بود که خیلی قشنگ بود و شما هم که دخمل خوبی بود ی خوشحال از تولدت. مهمونا هم زحمت کشیدن و برات کلی سارافن و پیرهن و پول کادو دادنو منو بابایی هم یه تک پوش اخر سر هم موقع سرو غذا ها مهمونا رو با کیلیپی که واست درست کردم ا زعکسای تولدت تا یکساگیت با یه اهنگ که در وصف منو تو بود شگفت زده کردم انقد قشنگ شده بود که خودم ده بار نگاش کردم و وقتی هم به بابایی نشون دادم بغضش گرفت و باورش شد دخملش یکساله شده خلاصه قشنگ بود . خب دختر قشنگم بریم سراغ عکسات.... آپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکس
پسندها (2)

نظرات (7)

مامان ریحانه
19 خرداد 93 13:52
تولدت مبارک عزیزم مامان جون خیلی زحمت کشیده بودی ان شالله عروسیش
آذین
20 خرداد 93 0:36
تولدت مبارک عزیز دل خاله! ایشالا 120 ساله بشی و رخت عروسی تنت کنی مینی موس کوچولو! ممنون لطف ذارین
م.م
31 خرداد 93 0:37
تولدت مبارک خاله جون(البته با تاخیر زیاد) خیلی ماه شدی خوشگل خانوم
نینی عاشق
11 تیر 93 22:46
وایییی باران خاله فدات بشم عشخم تفلدت موبالک نفسم ببخش دیر اومدم تبریک بگم عاشقتم خوشمل خانومه کوشولو بوس بوس بوس ایشالله هزار ساله بشی نفسم و پله های طرقی و موفقیت رو یکی یکی طی کنی متشکرم خاله عزیز
parastoo65
10 مرداد 93 0:40
عروسک قشنگم امید دارم تو عروسیت خوشحال شاد ببینمت مرسی زن عموی عزیزم لطف دارین
نفس
10 مرداد 93 14:22
سلام عزیززززززززززززززززززززم....ناز من....1 سالگیت مبارک ....خوشگل کوچولو..دست مامانت درد نکنه که این همه زحمت کشیده.....ایشالله همیشه شادو خندون باشین...جمع سه تاییتون گرم لطف دارین
ایسو
23 مرداد 93 15:21
عززززززززززیزم ماشالله چ عروسکییییییییییییه .خاله جونم ببخشید دیر تبریک گفتم تفلدتو .انشالله تولد 100000000 سالگی ممنون خاله جون