بارانمبارانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی ناز من

شش ماه دوم و خانم شدن بارانی

1392/10/18 23:42
نویسنده : بهار
423 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم به سلامتی رفتی تو هشت ماههورا

عزیزدلم کلی شیطون شدی و بلا و البته فضول...

دوست داری این سرخونه تا اون سر غلت بزنی شعر بخونی کارتون نیگاه کنی والبته من هم کنارت باشم چون تا بلند شم جیغت میره هواااااااا

گلم داری تلاش میکنی برای چهاردستو پا و هنوزم خبری از دندونات نیست عشقمخیال باطل

کلی غر مزنی لا لا میخونی برا خودت و کلمه هایی مثل دا.با با . ما ما . اگا . هم  رو میگی

عسلم کلا حساسیتت برطرف شد خدارو شکر یا شایدم اصلا حساسیتی در کار نبودهسوال

مامان جون برخلاف مرقبتای ویژه ایی که داشتم که سرما نخورید یه سرمای شدید خوردی که چند روز که حالت بد بود حال منو بابایی هم حسابی گرفته بود چون اصلا حال نداشتی گریه میکردی و بیحال و سرفه های وحشتناک که خیلی بد بود حتی هیچ حرکتی نمیکردی تا انقد بابایی باهات بازی کرد تا تو خندیدی برامون نازنینم زود خوب شو مامان ما اصلا دلمون نمیخواد تورو اینطور ببینیمنگران

دوست داشتنی مامان شب یلدای امسالو خونه مامان بابایی بودیم و اون شب برخلاف سالهای پیش یه لطف و قشنگی خاصی با وجود شما داشت خوب با شیطونیات سر همه رو گرم کرده بودیگاوچران

اینم چند عکس از زبون باران کوچولو

این بافتو ماما بزلگم بافیده شب یلداس

در حال ناز کردن برای عکاسان محترم که ریختن رو سرم تا عکس بگیرن

میخوام بیام بخولمتوننننننننننننننننننن

نه بابا شوخی کردم

ترجیح میدم گوشی تلفننو بخورم هم تمیزتره هم خوشمزه تا قراره همشو بکنم تو دهنم .حرفیه؟

یه روز صبح من درحال خوردن استخون کله پاچه و دیدن تی وی

اخه ببینید چه ژسی گرفتم واسه مامانم.....جیگر شدم؟

 

اینجا رینه اس مامانم حس عکاسیش گل کرده منو گذاشته رو قندیل و یخا

البته منم بدم نیومدا اگه بابایی دستمو ول میکرد میرفتم یخ بازی

اینجا هم عکس ماهگرد هفت ماهگیمه  یه لحظه نقش دخترای مودب و خندانو بازی کردم فقط واسه عکس ....

لباسم بنشف بود نمیدونم چراابی شد شبیه پسملا شدم

درهر صورت فعلا .دلقک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علی
18 دی 92 14:17
سلام وب نازی داری وهم چنین نی نی نازی وبم با شکلک های جدید بروز شد امیدوارم بیایی واز وبم دیدن کنی واز شکلکام در وبتون استفاده کنین تا وبتون ناز تر بشه من منتظرم نظرتونو درباره ی وبم بدونم
azin
18 دی 92 14:21
ای جونم خاله فدات شم.....ماشالا چقدر ملوس و خوردنی شدی شما خدا حفظت کنه عزیزم ممنون خاله جون انشالا عکسای کیان جون
شیرینم
18 دی 92 14:24
ای جونم باران خانم ماشالا بزرگ شدی خاله ها بوس بوس مرسی گلم لطف داری
گندم
12 بهمن 92 14:47
عزیزمممممم ماشااا.. ماشا... قربونت برمممم چگده خوردنی شدییییی بوسسسسس انشاا... همیشه سالم و شاد باشی مرسی عزیزم همچنین گل پسر شما