بارانمبارانم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولوی ناز من

تموم شدن 4 ماهگی بارانم

1392/7/22 18:53
نویسنده : بهار
290 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم 4 ماهت تموم شد و رفتی تو 5 ماه

شدی یه شیطون به تموم معنا همش به فکر شیطونی و دست و پا زدن و خنده و دراوردن صدا های جورواجور هستی قلوبونتتتتت بشممممممممممدلقک

جدیدا با خودت حرف میزنی و جیغ میزنی امروز هم خودت تنها تونستی غلت بزنیهورا

گلم انقد دوست داشتنی شدی روزی نشده که ببرمت بیرون وکسی جذبت نشه و قوربون صدقه ات نرن

مامان جون این چندروز حسابی درگیر الرژیتم خیلی اذیت شدی ومن هنوز نفهمیدم درست به چی حساسی کار خیلی سختیه مامان ولی پیداش میکنم حتما.....اوه

فکر کنم دندونتم تو راه مامانی اخه همش لثه هات میخوره دوست داری همه چیو گاز گاز کنیکلافه

عسلم این ماهو خیلی دوست دارم چون خدا تو این ماه تو رو تودلم کاشت

مخصوصا امروزو که 20 مهره و روزی که وجود نازنینت اطلاع پیدا کردم و از پارسال یه همچین روزی تا الان غرق یه شادی بخصوصیم که فقط تو میتونستی بهم هدیه بدی عشقمممممممخجالت

دوست دارممممممممم بی اندازهماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرشته
22 مهر 92 3:26
سلام عزیزم خوبی ؟ مبارک باشه 4 ماهگی باران خانومی - ایشالا همیشه کنار هم لحظات شادی رو داشته باشید - دوستت دارم
azin
28 مهر 92 10:44
ای جونم باران گلی... چدده شما ناناز شدی؟!؟ ماشالا روز به روز خوشگل تر و ملسو تر میشی عچق خاله! ایشالا تو لباس عروس ببینمت بووووووووووس
مامان رهام
12 آذر 92 18:09
ووووووووووووی چه دخمل ملوسی عروس من میشی نازی؟ لینکتون کردم خوشحال میشیم مام جزو دوستاتون باشیم
نیاز
13 آذر 92 11:43
وای چه گل دخمر قشنگی!! چقدر چشماش درشت هست ماشاالله!!! حتما براش اسپند دود کن و صدقه بده هر روز!! خانومی میشه آدرس و شماره مطب دکترت رو برام ارسال کنی!! ممنون میشم! اگر ایمیل زدن برات سخت میام همینجا و میخونم! مرسی عزیزم لطف داری شما من تهرانم دکترمم سمت شهرانه اسمش جم زاده اس اگه واقعا میخوای باید برات پیدا کنمش