بارانمبارانم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولوی ناز من

عکس دختر بلای من

1392/2/16 22:45
نویسنده : بهار
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم

عید امسال هم با وجود تو زیباتر از قبل گذشت و ما منتظر تا نیمه های خرداد روزها رو میشمریم.......

عمرم 3 روز پیش با بابایی و مامان بزرگت رفتیم سونو سه بعدی که هم از سلامت شما مطمئن شیم هم از جنسیت شما که من تا اون روز بی تاب دیدنت بودم

خلاصه که کلی ورجه ورجه میکردی تو دل مامانی هم حست میکردم هم مشت و لگد زداناتو میدیدم وقتی دکتر تک تک اجزای بدنتو نشون میداد دوست داشتم چهار چشم دیگه قرض میکردم و میدیدمت

دختر با حیای من دستاتو مشت کرده بودی جلو صورتت و هیچ جوره راضی نمیشدی برداری تاما صورت ماهتو ببینیم ولی بلاخره انقد دکتر اینور اونو کرد تا نیمرختو دیدم گلم یه صورت تپل داشتی با یه دماغ کوشولو و

لبای خوشگل.... و معلوم شد شما همون گل دختر مامانی

انقدر خوشحال بودم که صحیح و سالم بودی و هیچ مشکلی نداشتی همونجا خدارو شکر کردم نازنینم

                                            و اینم عکست =

                     

                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)