بارانمبارانم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی ناز من

اغاز 25 هفتگی

1391/12/26 20:44
نویسنده : بهار
168 بازدید
اشتراک گذاری

دخترگل مامان سلام

میدونم که خوبی چون همین الان که دارم مینویسم داری با لگدات این حسو بهم میدی

عمرم به همین زودی 6 ماهرو سپری کردیم و داریم به بغل کردن هم نزدیک میشیم                      

هرچند میدونم دلم واسه این روزا خیلی تنگ میشه بس که تو بااین تکونات و شیطونیات این دوران رو واسم شیرین تر کردی    

 

نازنینم از موقعی که با لگد زدنات وجودتو بیشتر بهم نشون دادی تازه میفهمم یه مادر چه احساس لطیفی رو میتونه داشته باشه که با هیچ چیز تو دنیا عوضش نمیکنه یه حسی که نه به کسی داره ونه قبلا داشته

انقد اینروزا به تکونای کوچولوت عادت کردم که اگه یه روزکم تکون بخوری حسابی دپرسم گلم

یه موقع انقدر دوست داشتنی میشی دوست دارم شکممو پاره کنم تو رو در بیارم یه خورده بچرونمت و بوست کنم دوباره بزارمت سرجاش تا بزرگ شی ......خند داره نهههههههههه

دخترم 10روز دیگه عیده و منو تو حسابی درگیر خونه تکونی و از همه مهمتر چیدن اتاق قشنگ تو دخمر طلا هستیم که بعدا عکسشو میزارم انقد ناز شده که اگه روزی چند بار نرم و قوربون وسایل و لباسات نشم روزم شب نمیشه

امیدوارم خوشت بیاد مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)