بارانمبارانم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولوی ناز من

17 هفته گی و اولین خرید جینگیل بلای مامان

1391/11/2 20:01
نویسنده : بهار
275 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز باهم رفتیم تو 5 ماه وبه همین سرعت تو تا 4 ماه دیگه میای بغلم لبخند

دیروز صدای قلب نازتو بازم شندیم گلم

 

          

 

اینروزا خیلی خوشحالم اول به خاطر سلامت تو و دوم به خاطر اینکه دکی اجازه یه مسافرت کوچولو رو داد چون حسابی تو ایم مدت اعصابم خورد بوده وتورو ناراحت کردم ببخش گلم ناراحت

دیروز با بابای رفتیم واست لباس خریدم عشقم یه عالمه لباسای کوچولو و خوشگل که من فکر کنم از دیشب تا حالا 10بار بازشون کردم وبوسیدمشون خوشمزه

و از همه مهمتر............. 12 بهمن میریم سونو تا ببینیم جینگیل من کاکل زریه یا کیس گلابتون!!! هرچند که من میدونم ولی نمیگم تا خودت بهمون بگی نانازم

 

نفسم هنوز باور ندارم که تو تو دلم هرلحظه بزرگتر میشی............ هنوز باورم نمیشه خدا بهترین لطفشو شامل حال این بنده حقیرش کرده تا منم بهترین حسی که یه زن میتونه داشته باشه رو بچشم ومستش شم فرشته

و به خاطر اینکه منو لایق این هدیه الهی دونست شکرگذار و سپاسگذارشم تا اخرین نفس

.................. واین عکس لباسای جینگیلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)